Thursday, June 7, 2012

Saint Germain ~~ Liefde en zijn betekenis ~~ 07/06/2012 Gechanneld door Méline Lafont



Geliefden,

Ik ben Saint Germain en ik wens jullie iets op te klaren voor ik verder toetreed tot mijn boodschap.  Ik, Saint Germain, heb wel degelijk de befaamde boodschap over de Disclosure vertragingen en Landingen doorgegeven via mijn contact Méline Lafont.  Laat hier geen twijfel over bestaan dat het een degelijke boodschap van waarheid is.  Daar ik erg close band heb met mijn channel en zuiver contact met haar heb opgebouwd, voel ik wat er allemaal door haar heen gaat en ben ik op de hoogte van hetgene hierover gedeeld wordt.  Daarom wens ik even ter zijde dit te bevestigen.

Mijn boodschap van vandaag betreft iets heel anders dan de vorige.  Ik ga het hebben over de voorbije Venus Transit.  Deze wondermooie overgang van Venus "de Godin van de liefde en het vrouwelijke" voorbij jullie mooie zon is iets wonderlijks om te aanschouwen en aan te voelen.  Velen hebben zich weer fantastisch ingezet voor deze gebeurtenis en zijn massaal beginnen mediteren en visualiseren.  Bedankt hiervoor!  Jullie input draagt tot enorme veranderingen bij en deze zullen deze maand meer te aanschouwen zijn dan voordien.  Alles loopt op tot we de climax bereiken en deze climax komt elke dag steeds korter bij.  Kunnen jullie de Energetische veranderingen en uploads nog dragen?  Je zal zien dat de ademruimte tussen elke piek steeds kleiner van duur zijn, maar ondertussen zijn jullie hier ook al weer aan gewoon geworden. 

De drastische veranderingen kunnen nu niet langer meer onzichtbaar blijven voor jullie en zullen gauw aan de oppervlakte komen voor jullie ogen.  Jullie harde werk zal de moeite lonen en het zal jullie ongetwijfeld een goed gevoel geven als jullie de vruchten ervan gaan plukken binnenkort.   Weet dat deze Venus Transit jullie weer een graad naar een hoger bewustzijn heeft gebracht waardoor ook Moeder Aarde en de hele bevolking mee opwaarts gaan.  De onontwakenden zullen meer chaos rondom zich zien opbouwen daar de paradigma van het oude zal vervangen worden door het nieuwe.  Zij zullen hier niet mee weten omgaan en daarom is jullie hulp nodig en zijn jullie voorzien hier op Aarde op dit eigenste moment om klaar te staan om hen mee op te vangen en alles mee in goede banen te leiden.  Jullie hebben de leiding in dit alles en wij zorgen ervoor dat het in goede banen blijft.  Jullie doen het werk, wij assisteren.  En nooit is het andersom geweest!  Het vertrekt allemaal vanuit jullie innerlijke zelf, jullie zijn de co-creators.  Wij, de Geascendeerde Meesters en Meesteressen zijn terug gekomen op Aarde om jullie in dit proces te assisteren.  Sommigen van ons zijn geïncarneerd, anderen verblijven nog in de hogere Dimensionele werelden maar staan ter jullie beschikking op elk moment.  Dus reik uit naar ons wanneer jullie begeleiding nodig hebben naar jullie zoektocht, of vragen hebben, twijfels, steun... eendert wat, wij zijn er voor jullie en menen het goed! 

Ik, Saint Germain wens er nog aan toe te voegen dat ik zelf ook al veel incarnaties achter de rug heb gehad en dat ik maar al te goed weet hoe moeilijk het voor jullie is om in deze 3de Dimensionele densiteit te blijven leven terwijl jullie bewustzijn fijner wordt en uitbreid naar een veel hoger stadium dan het satdaium waarin jullie zich fysiek nog bevinden.  Mijn raad zou als volgt zijn: Blijf gecenterd en zuiver jezelf op een regelmatige frequentie, trek de natuur in en drink enkel puur water als dit mogelijk is.  Mediteer, balanceer jezelf en je chakra's, pas healings toe of laat je behandelen met een healing.  Jullie zijn meer en meer naar jullie oorspronkelijke bron aan het toegroeien waardoor jullie licht steeds helderder en groter wordt en dit kan voor aantrekking zorgen van andere lagere energieën.  Jullie staan sterker, maak je geen zorgen, maar vaak kan je als iets anders aangezien worden dan jullie zijn.  Jullie helder Licht kan vaak aangezien worden als een portaal van Licht waar overledenen of verloren zielen naartoe trachten te gaan om weer naar huis te keren.  En vaak is je licht simpelweg gewoon een aangenaam vertoeven voor hen, wie wenst er nu niet in een warm en liefdevol licht te verblijven?!  Daarom is het wijs van jullie dagelijks te zuiveren, jullie mogen zo vrij zijn om mijn Machtige en Pure paarse vlam te gebruiken.  Gebruik deze, ze is de uwe!  U bent mij, ik ben u, wij zijn 1!  En ik wens nog te zeggen dat ik veel van jullie houdt, 1 voor 1.  

Dit gezegd zijnde ga ik nu even verder op de Venus Transit.  Liefde is naar jullie toe gebombardeerd aan een sterke hoeveelheid en aan een tempo dat je niet kan waarnemen.  Ontvang deze met open armen en absorbeer ze in elke cel van je organisme.  Stel je open voor deze frequentie en geef ze door aan de medemensen rondom je.  Liefde zal veel losmaken, ook bij de onontwakenden of bitterste zielen die je ooit gekend hebt.  Want deze bitterheid maakt geen kans tegen het machtigste wapen van het omniversum: LIEFDE.  Is het al geen mooi woord op zich die Liefde?  De puurheid spat ervan af.  Voel de warmte in je hart, in je ziel en in elke cel van je krystallijne lichaam.  Jullie zijn nu een wandelende bron van Liefde op zich,  waar je ook komt; zal je heel wat losmaken.   Daarom kan het zijn dat je chaos zal ondervinden bij anderen rondom je, die niet weten hoe hier mee om te gaan.  Zij gaan het gevoel hebben dat ze moeten vechten tegen iets, niet wetende wat.  Het is de Liefde die de overhand neemt om oude geimporteerde patronen de weg naar buiten te wijzen.  Maar deze patronen zijn al eindeloze levens lang in jullie cellen en DNA opgedrongen geweest dat jullie hersenen deze herkennen als iets van jezelf, iets dat erbij hoort omdat het er altijd geweest is. 


Daarom dat het zo moeilijk geweest is de voorbije maanden voor je fysieke lichaam om "af te kicken" van deze oude illusie patronen, voor jullie namen ze voor waar.  Nu met al de energetische uploads, codes en liefde, is jullie lichaam aan deze inkomende energieën gewoon geworden en het is zelfs zo dat in sommige gevallen jullie fysieke lichaam getransmuteerd is naar een krystallijne lichaam. Daarom ondervinden jullie zowel net het omgekeerde; namelijk het terug aanpassen aan deze Illusies na jullie bewustzijn te hebben verhoogd.  Als het ware als descenderen, en dit is zwaarder dan het vorige proces van aanpassen aan het Licht.  Licht is Liefdevol, Illusie niet, het is een storing!  Daarom deze boodschap, om jullie wat te helpen begrijpen en te delen wat jullie hiermee kunnen doen.  Jullie zijn van Licht, vergeet dit niet!
Ik ben Saint Germain.

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.com 
 



No comments:

Post a Comment