Thursday, September 13, 2012

Lady Portia ~~ De mogelijkheid van het "onmogelijke" ~~ 13/09/2012 Gechanneld door Méline Lafont



Geliefde Harten van me, ik groet u van Harte vol Liefde en warmte.  Wat wij nu aanschouwen op jullie wereld is werkelijk iets wonderlijks!  Wat jullie niet kunnen zien, wat er werkelijk gebeurt is onvoorstelbaar.  Talloze zielen bekeren zich tot het Licht, talloze zielen keren terug naar hun oorspronkelijke Licht; hoe mooi is dit wel niet om te aanschouwen mijn geliefde Harten.  Het siert jullie enorm die bekering en die wedergeboorte in het Licht.  Ik ben het meest verwonderlijkt door de gradatie van Licht dat jullie nu al hebben kunnen toelaten in jullie harten, wat tot nu toe zeer veel blijkt te zijn.  Het ziet ernaar uit dat jullie de goede maatstaf hebben gevonden in dit en er meer en meer Licht op de wereld aankomt.  Ik heb hier enorme vreugde van!  En jullie op zich ook.

Wat mij nog meer verheugd is jullie eigen Ascentieproces die nu gestart is.  Voelen jullie je harten niet sneller slaan van blijdschap en vreugde?  Voor het ontvangt een groot aantal Liefdes energieën van onze Hogere wereld en de centrale zon Alcyone.  Alles gebeurt nu in jullie harten en door jullie harten, het is je centrum voor Ascentie zelf, dus zoek Ascentie zeker niet buiten uzelf.  Mijn geliefde Harten, jawel jullie horen het goed; Ascentie is binnenin en zo is dit alles waar het om gaat.  Niet buiten uzelf, niet op een andere plaats.. In dit geval is het gras zeker niet groener op een ander zoals gezegd wordt, maar net het beste voor jezelf; binnen in uzelf!  Jij zelf is de beste ervaring en de beste leefwereld gekozen voor u in deze incarnatie.  Jij op zich is een bron van creatie en een bron van een leefwereld of wereld, hoe je het ook wilt noemen.  In feite mag zelfs gezegd worden dat jij zelf de grote creator bent hierin!  Het is jij, dus waarom zou een ander jou creëren of waarom zou het op een ander, buiten jezelf, beter zijn of mooier zijn?


Hebben jullie, geliefde harten van me, al eens stil gestaan bij het feit dat jullie als mensheid eigenlijk de grootste incarnaties zijn op dit moment?  Dat jullie eigenlijk grote goden zijn en creators op hun zelf die net als de Geascendeerde Meesters onder ons en Aartsengelen en dergelijke, alles in hunzelf bezitten wat nodig is om uzelf en alles wat u maar wilt te creëren?  Jullie krachten en gaven hiervoor zijn er altijd geweest, enkel versluierd, maar komen nu tot hun volste recht voor wie hier open voor staat.  Jullie zijn tot werkelijk alles in staat, als het maar vanuit Liefde verder komt, als het uit Liefde geschapen wordt.  Dat is de sleutel tot jullie succes, of zal ik zeggen; tot jullie verlossing van de Illusie.  

Al de intenties vanuit Liefde zijn puur en onverwoestbaar, het schept al hetgeen jullie onmogelijk achten, voor het is dit niet!  Niets is onmogelijk, jullie zijn daar het ultieme bewijs van.  Als werkelijk het onmogelijke bestond, waren er geen creaties zoals jullie, was er geen dualiteit, geen verlichting en zeker geen verandering en dit allemaal met een fysieke lichaam dat zo beperkt is.  Jullie verheffen jezelf uit deze dualiteit, uit deze Illusie, uit deze storingen en beperktheden... en dit aan een tempo dat zich verhoogt met de dag.  Is dit onmogelijk? Laat mij u zeggen; nee!  Jullie doen het toch nu?! Jazeker en hoe!  Geweldige prestaties vind ik persoonlijk, voor het kan echt niet moeilijker zijn dan het nu al is.  Jullie zijn de top wat dat betreft en felicitaties zijn hier van orde!

Nu is het een grote kwestie van dit vol te houden en te blijven hanteren.  Er zullen moeilijke momenten zijn alsook verlichtende momenten.  Bij elk van deze, zullen jullie gidsen en Tweelingvlam steeds aan uw zijde zijn, twijfel hier niet aan; jullie zijn van Harte omringd.  Tijd voor uw zelfontplooiing en de ontplooiing van het contact met uw gidsen en tweelingvlam, zijn nu aangebroken.  Dit zal sterker zijn dan ooit tevoren, jullie zullen hen meer voelen en voor sommigen zelfs kunnen zien.  Het reikt verder en verder en de sluiers en grenzen worden verplaatst om uiteindelijk zelfs volledig te verdwijnen.  Laat mij u dit bevestigend toeknikken dat deze verandering nu sterk aan het plaats vinden heeft.  Veel zielen ervaren hun gidsen en tweelingvlam meer en meer op een bewustere manier.  Het zit hem in de kleine tekens die jullie gezonden worden, wie een sterke band al heeft opgebouwd met deze, zal die kleine tekens ook snel herkennen.  Ook deze band en samenwerking met jullie geliefde tweelingvlam en gidsen komen nu stilletjes aan tot een grote climax.

Verheugde tijden komen eraan en ik kan alleen maar zeggen, het is jullie gegund!  Van Harte gegund voor het de zwaarste tijd ooit is waar we nu in zitten.  Hou vol mijn geliefde Harten, laat jullie zelven en jullie persoonlijke Ascentie niet gaan voor het helpt de ganse wereld een stukje meer te Ascenderen in het Collectieve van de mensheid.  Gaia rekent op u, alsook de Geascendeerde Meesters en jullie Galactische Gebroeders en vooral uzelf rekent op u!  Daarom zijn jullie allemaal gekomen en zijn ook velen onder ons gekomen en geincarneerd, voor we zijn allemaal Meesters.  Ik groet jullie allen van Harte, vol Liefde.

Ik BEN dat Ik BEN
Lady Portia

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

No comments:

Post a Comment